FAQ – Časté dotazy
Přinášíme vám odpovědi na nejčastější dotazy, které nám pokládáte.
1) Jak zjistím stav své objednávky?
Registrovaný uživatel zjistí stav své objednávky ve svém uživatelském profilu.
- Kliknutím na odkaz „Přihlásit“ aktivujte přihlašovací formulář, do formuláře zadejte své přihlašovací údaje (e-mail a heslo). Přihlášení také můžete provést na speciální přihlašovací stránce http://www.pragon.cz/login.html.
- V hlavičce webu kliknete na svůj e-mail, tímto kliknutím aktivujete menu vašeho uživatelského účtu.
- V tomto menu klikněte na odkaz „Objednávky“, který vás přenese do detailu vašich objednávek.
- V detailu objednávek vidíte přehled všech vašich uskutečněných objednávek a jejich stav.
Více napoví obrázky:
2) Musím být u vás registrovaný, abych mohl nakoupit?
Registrovat se nemusíte. Objednávku můžete vytvořit bez předchozí registrace.
V druhém kroku košíku („Osobní údaje“) vyplňte formulář „Nákup bez registrace“. Nebudeme po vás chtít přihlašovací údaje a vaše osobní údaje použijeme pouze pro účely uskutečnění objednávky a dodání zboží.
V případě, že budete chtít v objednávce provést registraci, stačí zaškrtnout checkbox (zaškrtávátko) u položky „Po dokončení objednávky vytvořit registraci“. Na uvedený e-mail vám pošleme všechny potřebné údaje k příštímu přihlášení (uživatelské jméno – e-mail a heslo, to si nezapomeňte změnit!)
Výhody nákupu registrovaného (a přihlášeného) zákazníka:
- V případě neúspěšné platby kartou online máte možnost platbu opakovat.
- Kdykoliv si sami můžete zjistit stav objednávky.
3) Jak poznám, že si mohu objednávku vyzvednout?
Jakmile pro Vás bude zboží připravené, budeme Vás informovat pomocí SMS zprávy a e-mailem. Z tohoto důvodu je dobré v objednávce uvést vaše telefonní číslo.
4) Objednávku si nestihnu vyzvednout, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Jistě, objednávku je možné prodloužit následujícími způsoby:
- e-mailem na eshop@pragon.cz,
- nebo zatelefonujte na pevnou linku +420 220 873 123,
- nebo na mobilní telefon +420 723 411 277.
5) Jak mám postupovat při platbě kartou online?
- Po dokončení objednávky se Vám zobrazí stránka s výběrem typu platební karty.
- Po zvolení typu platební karty budete přesměrováni na platební bránu, kde vyplníte patřičné údaje.
- Po úspěšném zaplacení kartou online Vám přijde automaticky na Váš e-mail potvrzení o provedené platbě.
6) Proč neproběhla úspěšně platba kartou online?
Může to mít několik důvodů:
- Platební karta není aktivována pro placení online přes internet. Aktivaci platební karty lze provést u vaší banky, kde máte zřízen účet a ke kterému byla karta vydána.
- Platební karta má nastavený nízký limit pro placení kartou online. Zvýšení limitu pro platbu kartou online lze provést u vaší banky, kde máte zřízen účet a ke kterému byla karta vydána.
- Vypršela platnost platební karty. Novou platební kartu Vám vydá vaše banka, kde máte zřízen účet a ke kterému byla karta vydána.
7) Mohu opakovat platbu kartou online v případě nezdaru?
Platbu kartou online lze opakovat pouze v případě, že objednávka byla vytvořena pod předchozím uživatelským přihlášením do e-shopu.
Doporučujeme Vám se nejdříve zaregistrovat na stránce https://www.pragon.cz/registrace.html, poté přihlásit se a nakonec vytvořit objednávku. Nepřihlášený uživatel nemá možnost platbu kartou online opakovat.
Opakovanou platbu kartou online provedete z detailu objednávky. Jak naznačuje následující obrázek:
Do detailu objednávky se dostanete následovně:
- Kliknutím na odkaz „Přihlásit“ v hlavičce webu aktivujte přihlašovací formulář, do formuláře zadejte své přihlašovací údaje (e-mail a heslo). Přihlášení také můžete provést na speciální přihlašovací stránce http://www.pragon.cz/login.html.
- V hlavičce webu kliknete na svůj e-mail, tímto kliknutím aktivujete menu vašeho uživatelského účtu.
- V tomto menu klikněte na odkaz „Objednávky“, který vás přenese do detailu vašich objednávek.
- V detailu objednávek vidíte přehled všech vašich uskutečněných objednávek. Klikněte na odkaz „Zobrazit detail“
8) Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Kontaktujte nás!
Váš dotaz napište na e-mail: eshop@pragon.cz