Bylinná síla čínské tradice!®
Vše pro celostní přístup


FAQ – Časté dotazy

Přinášíme vám odpovědi na nejčastější dotazy, které nám pokládáte.

1) Jak zjistím stav své objednávky?  

Registrovaný uživatel zjistí stav své objednávky ve svém uživatelském profilu.

  1. Kliknutím na odkaz „Přihlásit“ aktivujte přihlašovací formulář, do formuláře zadejte své přihlašovací údaje (e-mail a heslo). Přihlášení také můžete provést na speciální přihlašovací stránce http://www.pragon.cz/login.html.
  2. V hlavičce webu kliknete na svůj e-mail, tímto kliknutím aktivujete menu vašeho uživatelského účtu.
  3. V tomto menu klikněte na odkaz „Objednávky“, který vás přenese do detailu vašich objednávek.
  4. V detailu objednávek vidíte přehled všech vašich uskutečněných objednávek a jejich stav.

Více napoví obrázky:

Obrázek k FAQ - Jak zjistím stav své objednávky?

Obrázek k FAQ - Jak zjistím stav své objednávky?

2) Musím být u vás registrovaný, abych mohl nakoupit?  

Registrovat se nemusíte. Objednávku můžete vytvořit bez předchozí registrace.

V druhém kroku košíku („Osobní údaje“) vyplňte formulář „Nákup bez registrace“. Nebudeme po vás chtít přihlašovací údaje a vaše osobní údaje použijeme pouze pro účely uskutečnění objednávky a dodání zboží.

V případě, že budete chtít v objednávce provést registraci, stačí zaškrtnout checkbox (zaškrtávátko) u položky „Po dokončení objednávky vytvořit registraci“. Na uvedený e-mail vám pošleme všechny potřebné údaje k příštímu přihlášení (uživatelské jméno – e-mail a heslo, to si nezapomeňte změnit!)

Musím být u vás registrovaný, abych mohl nakoupit?

Výhody nákupu registrovaného (a přihlášeného) zákazníka:

  • V případě neúspěšné platby kartou online máte možnost platbu opakovat.
  • Kdykoliv si sami můžete zjistit stav objednávky.

3) Jak poznám, že si mohu objednávku vyzvednout?  

Jakmile pro Vás bude zboží připravené, budeme Vás informovat pomocí SMS zprávy a e-mailem. Z tohoto důvodu je dobré v objednávce uvést vaše telefonní číslo.

4) Objednávku si nestihnu vyzvednout, je možné prodloužit rezervaci objednávky?  

Jistě, objednávku je možné prodloužit následujícími způsoby:

  • e-mailem na eshop@pragon.cz,
  • nebo zatelefonujte na pevnou linku +420 220 873 123,
  • nebo na mobilní telefon +420 723 411 277.

5) Jak mám postupovat při platbě kartou online?  

  1. Po dokončení objednávky se Vám zobrazí stránka s výběrem typu platební karty.
  2. Po zvolení typu platební karty budete přesměrováni na platební bránu, kde vyplníte patřičné údaje.
  3. Po úspěšném zaplacení kartou online Vám přijde automaticky na Váš e-mail potvrzení o provedené platbě.

Obrázek k FAQ - Jak mám postupovat při platbě kartou online?

6) Proč neproběhla úspěšně platba kartou online?  

Může to mít několik důvodů:

  • Platební karta není aktivována pro placení online přes internet. Aktivaci platební karty lze provést u vaší banky, kde máte zřízen účet a ke kterému byla karta vydána.
  • Platební karta má nastavený nízký limit pro placení kartou online. Zvýšení limitu pro platbu kartou online lze provést u vaší banky, kde máte zřízen účet a ke kterému byla karta vydána.
  • Vypršela platnost platební karty. Novou platební kartu Vám vydá vaše banka, kde máte zřízen účet a ke kterému byla karta vydána.

7) Mohu opakovat platbu kartou online v případě nezdaru?  

Platbu kartou online lze opakovat pouze v případě, že objednávka byla vytvořena pod předchozím uživatelským přihlášením do e-shopu.

Doporučujeme Vám se nejdříve zaregistrovat na stránce https://www.pragon.cz/registrace.html, poté přihlásit se a nakonec vytvořit objednávku. Nepřihlášený uživatel nemá možnost platbu kartou online opakovat.

Opakovanou platbu kartou online provedete z detailu objednávky. Jak naznačuje následující obrázek:

Obrázek k FAQ - Mohu opakovat platbu kartou online v případě nezdaru?

Do detailu objednávky se dostanete následovně:

  1. Kliknutím na odkaz „Přihlásit“ v hlavičce webu aktivujte přihlašovací formulář, do formuláře zadejte své přihlašovací údaje (e-mail a heslo). Přihlášení také můžete provést na speciální přihlašovací stránce http://www.pragon.cz/login.html.
  2. V hlavičce webu kliknete na svůj e-mail, tímto kliknutím aktivujete menu vašeho uživatelského účtu.
  3. V tomto menu klikněte na odkaz „Objednávky“, který vás přenese do detailu vašich objednávek.
  4. V detailu objednávek vidíte přehled všech vašich uskutečněných objednávek. Klikněte na odkaz „Zobrazit detail“