Reklamační řád
Reklamační řád zásilkového prodeje
Prodejce PRAGON s.r.o. , Imrychova 883, 143 00 Praha 4, stanoví pro případ reklamace zboží následující postup:
- Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Převzetím se rozumí předání zboží dopravcem (např. Česká pošta) kupujícímu.
- Kupující nemůže odstoupit od smlouvy pokud:
- prodávající dodal zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím
- kupující porušil originální obal zboží
- nevhodně skladoval dodané zboží (skladování – viz etiketa na obalu)
- Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře a dodacím listu je nutno podat o tomto stavu zprávu prodejci do tří pracovních dnu po převzetí.
- Kupující musí oznámit zjištěné vady prodejci písemně na adresu prodejce. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady a musí uvést nárok, který v důsledku vady uplatňuje.
- Kupující v důsledku vady zboží může uplatnit následující nároky: dodání chybějícího zboží – výměnu chybně dodaného zboží – odstoupení od smlouvy.
- K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu (dodací list) a vlastní reklamované zboží.
- Kupující při uplatňování reklamace vyplní reklamační formulář a zašle ho písemně faxem nebo poštou na adresu prodejce.
- Reklamace se vyřizují na doručovací adrese prodejce, tj.:
PRAGON s.r.o
Dělnická 54
170 00 Praha 7 Telefon: +420 220 873 123
Fax: +420 266 710 580
Reklamace vyřizuje: obchodní oddělení fy PRAGON s.r.o. - Veškeré spory mezi Kupujícím a Prodávajícím lze řešit mimosoudním řešením sporů. Mimosoudní řešení všech těchto sporů spadá do pravomoci České obchodní inspekce https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
- Všechny případné spory vzniklé mezi Prodávajícím a Kupujícím lze také řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy, která je zřízena na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Reklamační řád zásilkového prodeje si můžete stáhnout zde
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy si můžete stáhnout zde